..å så va de det här med julen

..nu är den över. eller ja, idag är det ju annandag jul. och jag orkar verkligen inte skriva någonting. fick en massa härliga julklappar =) ..och nu är det mest segt tycker jag! jag vet inte ens vad jag skriver. Va hos Julia igår på julgröt, det var mycket trevligt! Tack Julia! har norrlandsläktingar på besök, dom snackar mest pitemål, ganska kul om man förstår. å andra sidan så tror jag att jag förstår mer än vad mina vänner i småland gör.. man är ju trots allt uppväxt med de.. idag får vi se vad som händer, lutar mot julkonsert och lite häng. annars får vi se vad kvällen har att erbjuda. Nu går jag och kollar på ett avsnitt av O.C. .. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0