Då va de dags

..att flytta... igen.. börjar bli sjuuukt trött på det nu! men men,.. man inser verkligen hur mycket prylar man har. men det blir mindre och mindre för varje flytt. man orkar liksom inte bära så mycket.. Drömmen är en billig förstahandslägenhet nära stan, men that never gonna happen! ..och ett jobb i gbg då givetvis.. så nu börjas det packas ner grejer i lådor..

..och ingen nyårsbal blir det heller. det är för få som har anmält sig. trist, men sant, trist att när man väl tar tag i nyår så är det ingen som kommer, men men, det är sista gången jag fixar nåt för nyår. i alla fall på ett bra tag. Men det positiva är att nu blir jag ju mycket mer ledig över jul och slipper planera en massa.. inget ont som inte för nåt gott med sig =) ..och just nu vill jag bara vara ledig och inte göra nånting, så just nu känns det väldigt skönt att det inte blir någon bal..



Bilden tog jag när några av mina vänner på bilden gick bal 2007, Från vänster, Henke, Lovisa, Johan, Frida & Affe
(Affe va inte ensam, men hans dejt fick ett mindre sammanbrott p.g.a. en hårolycka så hon kunde inte medverka vid bildtagningen.)

Kommentarer
Postat av: Alina

Oj tack så jättemycket!! :) Kul att höra!

2008-12-17 @ 21:53:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0