Utmaningen...

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Då kör vi!

8 Favoritprogram:
1. Vänner
2. O.C
3. Simpsons
4. Gossip Girl
5. Erik & Mackan
6. Prison Break
7. Family Guy
8. Jerry Springer... (ne, verkligen inte..)

8 Saker jag gjorde igår:
1. Va på jobbet (praktiken)
2. åt fisksoppa
3. åkte taxi
4. åkte buss
5. åt spaghetti med köttfärsås för tredje dagen i rad...
6. Stod i VIP-kön till excet, men insåg när vi va längst fram att vi inte stod på nån lista.. haha
7. Hade julfest med jobbet
8. Dansade

8 saker jag ser fram emot:
1. Julledighet
2. den här dagen, ska bli kul, ska på göteborgs alla julmarknader =)
3. En ny telefon (jag måste köpa en ny, min börjar verkligen gå sönder nu)
4. Träffa alla vänner över julen som är hemma då, ska bli sketakul!
5. Att flytta.. faktiskt, det är ganska tomt i min lägenhet nu, min kombo försvann ju.. suck.. =(
6. SNÖ!! ..om det nu blir nån, men förmodligen blir det trysil.. hoppas hoppas!
7. Att få träffa min familj =) (har världens mest underbara brorsbarn)
8. ...skolan.. konstigt nog,, men inte skolan i sig, men alla sköna klasskompisar =)

8 favoritrestauranger: Gee va svårt...
1. Räknas mammas?
2. Götas Bar & Kök
3. Tre Kronor (Pizzeria i Gnosjö)
4. Mercurys (en restaurang på zanzibar, har för mig att jag tyckte det va gott.. haha)
5. Rumpan Bar
6. Jensens Böfhus... kött e gött!
7. Engelbret Cafe (Oslo, och det är en restaurang, trots namnet)
8. Chaplins

8 saker på min önskelista:
1. IPHONE!!
2. Ett bra jobb!
3. SNÖ! .. och Österrike
4. Hade gärna haft lite mer pengar på mitt konto
5. en sandstrand, sol, grönblått hav och en vacker flicka vid min sida.. =)
6. Att jag ska bli av med mitt facebook-beroende... haha
7. Usch, vad materialistiskt. Jag är ganska nöjd med allt jag har faktiskt.
8. ..jaja, Fred på jorden och att alla människor får leva gott

8 personer jag utmanar:

1. Emelie

Kan ju inte utmana Nadine, eftersom hon utmanade mig, och känner ju inte så många bloggare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0