Anna-Mia Lagerstedt

Efter ett övervägande har jag nu flyttat dig Anna-mia, från M, till A, nöjd =)
Anna-Mia och jag gick i samma gymnasieklass och det var tre år som va sjukt roliga!!.. speciellt våren i trean! galet!



Namn: Anna-Mia Lagerstedt
Smeknamn: Misen (spisen)
Kommer från: ..stackarn kommer från Gislaved...
Gör: Pluggar nåt slags ekonomitjafs i Borås. denna tråkiga stad som även förärats min närvaro ett helt år..
Möttes första gången? en tidig augustimorgon i gislaved, vi var små å veka, men jag hade spanat in dig i avslutningskatalogen från nian, så jag visste att jag kommer i alla fall möta en snygg tjej i min nya klass =)
Hur länge har vi känt varandra? började -98, så 10 år!! helt galet ju!!
Röker? nja.. inte direkt.. men feströker säkert då å då..
Föredrar öl eller vin? Jag har alltid sett dig som en ölmänniska.. haha
Tror han/hon på gud? njae, inte direkt.. men kanske lite.. eller ne, förresten de gör du inte..
Första intryck? snygg bloindin.. hehe
Ålder? ..hehe.. äldre än mig.. ett par månader i alla fall
Födelsedag? typ 19 juli eller nåt sånt.. kommer inte riktigt ihåg.. och jag vill inte tjuvkika på facebook
Hårfärg? blond.. om det undgått någon..
Ögonfärg ? blågröna?
Syskon? visst är det tre systrar du har.. vet bara att jag har träffat en, Syster Julia. det kommer jag ihåg
Favoritsysselsättningar? oj.. vet knappt inte.. plugga.. eller ne, det är ju ingen favorit, men känns som du gör det mycket på fritiden i alla fall..
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Förr gillade du i alla fall The Ark.. tror det gäller fortfarande
Te eller kaffe? Jag gissar på Kaffe där
Bästa sida? Så himla go!!
Blyg eller framåt? tja, du är ju inte direkt blyv, vore la synd att påstå
Skulle du kalla han/hon rolig? Det skulle jag, vi skrattade ihop många gånger under gymnasiet!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  Rebell, kommer inte på nåt speciellt nu.. men rebell
Några speciella talanger? öppna en flaska med ögongloben? .. haha.. ne.. kommer inte på nån direkt just nu
Favoritfärg? jag chansar på blått
Bästa minne med denna personen?  Helt klart våra tre år på gymnasiet! vi hade så sjukt kul! vi va i gbg en gång, du, jag å Lina å hälsade på Sarah'o brien, det va himla kul! sen karnelevalen och ja, du vet! så sjukt roligt!!

Kommentarer
Postat av: misen

haha...du är för go, juste att jag slapp vänta ända till M :P

Du lyckades ju pricka in de mesta juh, trots länge sen vi sågs... födelsedag var korrekt juh o öl o kaffe är sjukt gott. O nej två syrror, men julia är en av dom. Mina roligaste minnen med dig var de gånger jag jag hängde i din källare i Gnosjö, det var nice, o festen hos Milla i Bergsjön då du o Widmark var med...det var tider det. :)

kram

2008-11-09 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0