Caroline Nygren

Man kan ju säga att Carro är en nygammal vän, vi har ju alltid träffats på läger å så. men först nu har vi börjat hänga. och det måste jag säga att det är väldigt trevligt! hon e ju från skogarna hemma så det är skönt att umgås med lite äkta smålänningar.. =)



Namn: Caroline Nygren
Smeknamn: Carro
Kommer från: Tjärshult.. eller va de tjäshult.. eller hur stavas det eg??
Gör: pluggar till en sån där apotekare, inne på sin 7:e termin, om jag inte minns helt fel
Möttes första gången? oj, det måste ha varit UV-lägret år 2000 kanske. eller nåt sånt.. vet faktiskt inte, men att det var ett UV-läger, det vet jag, ni som inte vet vad ett UV-läger är så är det ett scoutläger
Hur länge har vi känt varandra? säg 8 år så blir det bra, fast vi har ju hängt på riktigt i några månader
Röker? ne, de hoppas jag verkligen inte, eller det gör du inte, men jag hoppas inte att du börjar heller.. 
Föredrar öl eller vin? svår fråga. men vin tror jag om du måste välja
Tror han/hon på gud? det gör du. i alla fall gjorde du de igår, så då känns det som att du gör det även idag.
Första intryck? oj, kommer verkligen inte ihåg, sorry, men det var ju ett tag sen...
Ålder? en fin ålder av 23 år.. ..du vet, vi som är lite mer vuxna (sjukt internt, men Matilda och Oskar förstår också..haha)
Födelsedag? tror att det är på våren, men jag låter det vara osagt.. vill inte titta på fejjan
Hårfärg? blont och långt vackert hår.. och de tycker jag verkligen! så cred till dig!
Ögonfärg tror dom är blågröna, har för mig att jag försökte kolla extra noga nu i helgen
Syskon? det är la en bror och en syster, systern bor i gbg om jag har för mig rätt.
Favoritsysselsättningar? Baka, å de är du grym på! du gillar friluftsliv = positivt! beach volley är lite av en favorit för dig, fast igår var du inte direkt superpepp...
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? förlåt, men jag passar på den, jag har inte en aning. jag får fråga dig nästa gång vi träffas
Te eller kaffe? hehe.. Kaffe! ..när du dricker kaffe i samband med att du är trött så skulle man kunna ta dig för att vara aningen smått berusad.. haha!! .. du vet vad jag menar
Bästa sida? oj, det är väldigt många! du är glad och sprallig och är alltid på att göra saker, de e bra!
Blyg eller framåt? skulle nog säga framåt där, rätta mig om jag har fel, men känns som att du är mer framåt sen du flyttade till gbg, men kan verkligen ha fel där...
Skulle du kalla han/hon rolig? haha! JA!.. skitrolig, träffar man dig så skrattar man garanterat!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  nja, vet inte riktigt, får nog fråga dig om de också..
Några speciella talanger? hehe.. biljard! e..vi som team va ju grymma!
Favoritfärg? grå? vet inte eg, men nåt säger mig att du gillar grått, och det speglar verkligen inte din personlighet, att du skulle vara gråstrist alltså.. tvärtom!
Bästa minne med denna personen?  Jag måste faktiskt säga den senaste helgen! ..den som ni alla kan läsa om i det tidigare inlägget.. =) .. och givetvis alla härliga läger tillsammans, även om vi kanske inte direkt va de tajtaste där.. men kul hade vi i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: carro

bra jobbat limpan! det mest blev ju rätt! high five för oss över 23 ;)

kan bara instämma i att helgen var grym!

2008-11-18 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0