..då va de dags att flytta..

..efter nyår ska jag bosätta mig i ett rum som ligger på vasaplatsen, nedre pilen förklarar vart jag går in. den övre är var jag kommer äta middag nån gång då å då... det är matsalsrummet. är något osäker på vilken våning det är på.. så pilen kanske ska vara en neråt.. mitt rum ligger åt höger utanför bild.



...mer här..


..jag hoppas jag kommer trivas =).. jag har gott om utrymme i alla fall.. lägenheten är en 8:a på 270 kvm.. japp, det är faktiskt så..

Nu ska jag iväg å lyssna på Bengt Johansson Band.. festlig snubbe de där..
Hade förresten en sjukt trevlig födelsedagsfest i onsdags. Jag hade bakat kladdkaka för första gången i mitt liv.. och de va GOOOD!.. det var faktiskt många som berömde den =)... så de e nice!

Kommentarer
Postat av: emelie

jösses..många kvadrat, ska du bo där själv???

2008-11-08 @ 21:39:09
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, sicken lyx! :) Säg till nästa gång du är i Gnosjö!!

2008-11-09 @ 10:20:37
URL: http://ninajohannah.blogg.se/
Postat av: julia

vilket läge!

2008-11-09 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0