Nu va de faktiskt längesen!

Det har hänt så mycket det sista, har inte haft tid att vila riktigt. förra veckan var aningen katoisk, men väldigt kul! Genom skolan hade vi en projektgrupp, jag, Palo, Sanna å Emelie, gött gäng där vi hade ett projekt för David Lega & Therese Albrechtson, läs mer om dom på: http://www.lega.se/ och http://www.theresealbrechtson.com/ ..två spännande människor mitt i karriären! Vi hade ett event för dessa två kallat Mingel, Mode, Mat .. blev succé, i alla fall enligt oss själva och david och Therese.

Förra helgen blev hoppig, jag sov varannan natt i göteborg och varannat natt i Gnosjö, förra veckoslutet, men trevligt, fick ju träffa mina föäldrar vilket alltid e gott! Den här veckan har varit mycket också, va på Saab i trollhättan och hade utförsäljning med min praktik, det gick riktigt bra! vi va där i två dagar och det var väldigt hektiskt, men kul!



..tyvärr fick vi inte se någon sån här, men vi fick se massa människor som jobbade på Saab, finns helt klart en del original där ute alltså.. haha!

..idag blev jag ensam, nu är mitt samboskap slut, eller kombo kanske är bättre att säga. Idag flyttade jocke ut så mitt vardagsrum består av en soffa och ett bord, har numera ingen TV, men jag klarar mig ganska bra utan.. =) Känns konstigt att sitta ensam i lägenheten nu och faktiskt tråkigt, Man har ju blivit van att ha alltid ha nån i närheten, Så jocke kommer saknas.

nu ska jag snart kila iväg på adventskonsert. de blir nice! =)

Chipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0