.. 5,5 km är inte långt...

...men idag kändes det tungt den sista kilometern. uppförsbacke hela vägen, och det var inga dåliga backar! helt störda!! men jag tog mig fram mina 5,5 km på 29 minuter så det får väl anses som godkänt med tanke på att jag inte sprungit på ett år. men har jag tänkt att springa göteborgsvarvet så är det nog bäst att jag börjar träna lite nu.. haha.. Fick tips av Sandra på en hemsida www.funbeat.se, där man kan kolla in exakt hur långt man springer och tider och allt möjligt tjafs så det var rätt kul faktiskt. så därför VET jag att min runda var 5,5 km..

kan ju dra helgen i korthet

Fredag: drog med Sandra till Concrete och spanade in burtons nya snowboardrulle, drog vidare till smaka & se i Saron där en st Bengt Johansson med band spelade. fortsatte med att fika på condeco

Lördag: Drog till railsession me Sandra utanför Burton men vi kom lagom tills dess att det var slut. typiskt. så vi drog och fikade istället. varm choklad tog och vi satt ute. fick en härlig känsla av värmestuga i fjällen. Sandra gjorde även en hel del väldigt trovärdiga ljud av skidor som svischade fram. åkte hem för att sen på kvällen dra till gamleport för att spana in Nitros nya snowboardrulle. schysst, men gillade secondhands rulle bättre, den va grym! när jag kom ut så regnade det helt galet mycket!! så jag var blöt in till kallingarna. surt...  notera ordvitsen.. mohaha

Söndag: Gick på möte i morse vid klockan elva, drog vidare till Fröken Olsson med ett gäng anebybor. jag var den enda icke anebyaren. drog vidare till röhsska museet för att spana in skateboardutställningen där. åkte hem, va rastlös så jag bestämde mig för att springa.. ja, nåt fel måste det vara på mig.. haha! och nu har jag precis fjocklat en massa men lyckats ladda hem låten "snowflake" med "White Apple tree" .. sjuuukt go låt! och nu är det dags att nanna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0