Anders Paulsson

Anders kan jag nog påstå att jag känt hela livet, helt galet egentlgen, ända sen vi va fyra år... det är ett tag..



Namn: Anders Paulsson
Smeknamn: Påållssson
Kommer från: Gnosjö
Gör: Jobbar i metropolen Värnamo på VIAB
Möttes första gången? på gångvägen mellan enegatan & flintgatan, jag hade min supercoola gröna traktor, du hade din mindre coola röda trehjuliga traktor, vi var fyra år
Hur länge har vi känt varandra? i 22 långa år
Röker? nej nej
Föredrar öl eller vin? inget av de, men i så fall öl
Tror han/hon på gud? jajamänsan
Första intryck? tss..
Ålder? 26
Födelsedag? 17 februari, stensäker på!..
Hårfärg? ljusbrun, mellanbrun
Ögonfärg ? gröna kanske
Syskon? Jonas, Sofia & Maria
Favoritsysselsättningar? sport & sport
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? ALLT!!
Te eller kaffe? Sjukliga mängder kaffe!!
Bästa sida? Alltid glad
Sämsta sida? kan få för sig att mobba folk ;-)
Blyg eller framåt? kan du ordet blyg?
Skulle du kalla han/hon rolig? ja, absolut
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  här följs de flesta regler, utom alla trafikregler som kan gäcka polisen
Några speciella talanger? byta bilar...
Favoritfärg?  vet inte, men favoritnummer är 17 (orelevant, jag vet)
Bästa minne med denna personen?  sjukt många, Österrike, fjällen, gullbranna, ja allt möjligt!
Vilka tre ord beskriver personen bäst? Social, tjötig och trevlig

Kommentarer
Postat av: emelie

Ett snyggt svin...oerhört het killee :)

2008-10-02 @ 13:03:12
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/
Postat av: Paulsson

Tre saker Limpan som inte stämde här



1: min traktor ägde jag hade kört över din om jag inte alltid hade varit så snäll =)



2: Jag var fyra inte du för du fyller så sjukt sent på året ca 5nov så du var bara tre =)



3: Jag är ju sveriges blygaste o mest ödmjuka kille ;)

2008-10-03 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0