Anna Öberg

Anna, En av mina närmsta vänner, hon gifte sig för några veckor sedan med Alexander Öberg som ni har läst om tidigare..



Namn: Anna Margareta berg
Smeknamn: muffan (kommer du ihåg?? ;-)
Kommer från: Götarp, gnosjös grädda
Gör: jobbar som ekonomiassistent på STS, så fixa en billig resa till mig!
Möttes första gången? När du, jag, Anders och Emmelie åkte till Halmstad, sjukt trevligt, sedan dess har vi varit goda vänner
Hur länge har vi känt varandra? sedan hösten -00, så 8 långa år
Röker? ne, dig är inte lätt att få i en cigarett
Föredrar öl eller vin? jag gissar vin även om du inte dricker så mycket av den varan
Tror han/hon på gud? jag har faktiskt inte en aning. men kanske liiiite
Första intryck? Snygg Brud (hade redan spanat in dig innan vi träffades .. hehe)
Ålder? 25
Födelsedag? 23 oktober, typ skorpion.. :-)
Hårfärg? Varmt blond.. haha
Ögonfärg ? brungröna
Syskon? nej, bortskämd ensamunge ;-)
Favoritsysselsättningar? löpa, KEVIN!!
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Min skiva som jag brände till dig en gång i tiden
Te eller kaffe? Helst te tror jag
Bästa sida? Alltid glad att se mig, nästan alltid
Sämsta sida? kan bli lätt sur...
Blyg eller framåt? lite mittemellan
Skulle du kalla han/hon rolig? haha.. ja, vi har skrattat många gånger ihop
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  tyvärr Anna, men det är inte så mycke rebell i dig..
Några speciella talanger? gör sjukt god Tacopaj
Favoritfärg?  blå tror jag nog
Bästa minne med denna personen?  Alla roliga grejer vi gjorde under vår storhetstid 00-01 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0