Anna Seiborg

Anna och jag gick i samma klass på gymnasiet, dock läste Anna till frisör, det gjorde inte jag, tack å lov,då hade folk sett ut som dom gör i Fanta-reklamen, om ni kommer ihåg den..  Vi träffas ju inte så ofta, men det blir bättre å bättre, va faktiskt hos henne och Johan i måndags. mycket trevligt!



Namn: Anna Seiborg
Smeknamn: tror inte du har nåt..
Kommer från: Gislaved (Grattis Lejonen förresten!)
Gör: pluggar till lärare i GBG
Möttes första gången? i ettan på gymnasiet, blev goda vänner, ett tag mindre goda vänner, men sen goda vänner!
Hur länge har vi känt varandra? i typ 10 år.. sjuuukt länge!!
Röker? ne, men lite på fest kanske
Föredrar öl eller vin? vin tror jag
Tror han/hon på gud? ne inte direkt, även om vi nästan allid pratar om kyrkan och tro när vi träffas
Första intryck? kommer faktiskt inte ihåg..
Ålder? 26
Födelsedag? tyvärr alltså.
Hårfärg? du är ju frisör så de ändras ju varje gång, men häromdagen så var det typ brunt tror jag
Ögonfärg ? blågröna?
Syskon? ja, det har du,vad dom heter vet jag inte
Favoritsysselsättningar? sjunga i kör (tjötar på att jag ska börja ;-)
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? rätt olika tror jag
Te eller kaffe? Te tror jag nog
Bästa sida? så himla glad när man träffas!
Sämsta sida? vet inte direkt..
Blyg eller framåt? framåt
Skulle du kalla han/hon rolig? ja, det skulle jag
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  nja, lite rebell.. men vad vet jag inte
Några speciella talanger? klippa till folk.. mohaha.. (ordvits alltså)
Favoritfärg?  röd gissar jag på
Bästa minne med denna personen?  mattelektionerna på gymnasiet, vi hade kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0