Annie "Clash" Carlsson

Jag och Annie var två av en grym kvartett på Anna & Alexanders bröllop, men vi har känt varandra sen gymnasiet. där fick hon smeknamnet Clash av mig...



Namn: Annie Carlsson
Smeknamn: Clash
Kommer från: Lilla Grimhult, förort till Norrebo, som är förort till Marås, som är förort till Gnosjö
Gör: Läser till slöjdlärare, Annie e grym på att sy
Möttes första gången? ooj, högstadiet, men lärde känna varandra i gymnasiet
Hur länge har vi känt varandra? typ 8-9 år
Röker? nej, varför skulle du
Föredrar öl eller vin? vet inte, men antar vin
Tror han/hon på gud? ne, jag tror inte de.
Första intryck? kommer inte ihåg, men kommer ihåg att du hade en röd plutt i pannan i skolkatalogen på högstadiet, så det måste ju gjort nåt slags intryck..
Ålder? 25
Födelsedag? jag gissar på april
Hårfärg? blond = trevligt
Ögonfärg ? tror på blå där
Syskon? japp, två systrar, Karin & ...Maria?
Favoritsysselsättningar? Sy och sånt där
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Du gillar ju ganska mycke musik, men ungefär samma som jag..
Te eller kaffe? jag gissar te
Bästa sida? Glad & positiv
Sämsta sida? vet faktiskt ingen
Blyg eller framåt? du är långt ifrån blyg
Skulle du kalla han/hon rolig? ja, verkligen
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  lite regelryttare är du nog.
Några speciella talanger? du kan klippa :-)
Favoritfärg? Lila?
Bästa minne med denna personen?  Oj, måste vara alla de gånger vi åkte till och hem från skolan tillsammans i bilen, det var sjukt roligt, man hade aldrig tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0