Annie Norberg



Namn:
Annie Norberg
Smeknamn: Snorre-borre
Kommer från: Åsenhöga.. stackare...
Gör: jobbar på de multinationella företaget Sveico, bårebos stolthet
Möttes första gången? kan ana att det var i Pingstkyrkan, Gnosjö
Hur länge har vi känt varandra? ganska länge faktiskt!
Röker? ne..
Föredrar öl eller vin? oj, tror vin där faktiskt
Tror han/hon på gud? det är jag ganska övertygad om.
Första intryck? Så det är hon som är Daniels lillasyster, de va inte så lika.. eller nåt sånt..
Ålder? 21
Födelsedag? fuskade lite, kollade på fejjan, 9 december
Hårfärg? blondin..nice
Ögonfärg ? blågröna?
Syskon? japp. tre stycken, Peter, Daniel och en lillasyster som jag inte kommer ihåg namnet på
Favoritsysselsättningar? ...inte är det att segla i alla fall.. göra roadtrips me Linnea är en i alla fall
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Carola ;-)
Te eller kaffe? te tror jag
Bästa sida? skrattar, lätt att umgås med
Sämsta sida? vet inte, nästa gång tar jag bort den här frågan
Blyg eller framåt? framåt, i sommras raggade du som aldrig förr.. haha!
Skulle du kalla han/hon rolig? ja det skulle jag!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  reglerna följs ganska bra
Några speciella talanger? vifta på öronen?...
Favoritfärg? sätter tjugo spänn på blått..
Bästa minne med denna personen?  De får nog bli i sommras, när vi träffades på er roadtrip på hönö, göteborg (min lägenhet) och sedan smögen. de va nice!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har fått ett inlägg, TACK Limpis.Min favoritfärg är vit, svart och rosa.Jag ha rblå ögon och min syster heter Amanda. Vifta på öronen vet jag inget om och raggningen, vart har du fått de ifrån?

Lätt ett grymt bra minne vi delar ihop du.

Tjipp!

2009-03-24 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0