Anton Eriksson



Namn:
Anton Eriksson
Smeknamn: Kärda-Anton
Kommer från: den där lilla hålan Kärda, mest känd för sin bilskrot
Gör: jobbar numera som ungdomsledare i Stockaryd, att du skulle flytta dit trodde jag aldrig
Möttes första gången? Nyårslägret 2003-2004, men började umgås först efter att vi hade varit i Österrike, 2004 var ett guldår för oss!
Hur länge har vi känt varandra? i snart 5 år
Röker? ne..
Föredrar öl eller vin? ÖL! det vet jag med säkerhet! =)
Tror han/hon på gud? Absolut, annars hade du inte jobbat i en kyrka
Första intryck? hahaha.. skön snubbe!
Ålder? 23
Födelsedag? tyvärr, men vet inte.. men tror det är november
Hårfärg? Brun, brun, brun
Ögonfärg ? blågröna?
Syskon? En bror har du som jag glömt namnet på
Favoritsysselsättningar? Lira musik!.. lyssna på musik, och köra bil...
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Du lyssnar på allt som går att lyssna på... typ
Te eller kaffe? Kaffe, definitivt
Bästa sida? Du försöker alltid, det är sjukt bra
Blyg eller framåt? framåt, speciellt när du står på scen, då är du helt galen!!
Skulle du kalla han/hon rolig? jJa, det skulle jag verkligen
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  helt klart rebell!
Några speciella talanger? är duktig på att meka med bilar!
Favoritfärg? brun kanske?...
Bästa minne med denna personen?  Alla våra myskvällar vi hade 2004 (för er som inte förstår så ska jag förklara, det är inte nån slags homosexwannabeakt, nej, vi träffades varje onsdag, jag, Anton, Frida och Isak och ibland nån mer, och sjöng å spelade tillsammans sen hittade vi alltid på nåt annat kul.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0