..egotripp!

Namn: Linus Selmer Åkerlund
Piercingar: har inga, skulle kunna tänka mig att ta, men vet inte om det är min grej riktigt...
Ögonfärg: blåbrungröna, dom är melerade
Tatueringar: nopp, men om jag skulle tatuera mig så skulle jag nog ta ett kors eller nåt som får mig att må bra
Längd: hela 186 cm, i alla fall enligt passet, men enligt nån slags lasermaskin  så var jag 187 cm, fast då hade jag skor på mig, så vi kör på 186 cm
Skostorlek: 43-44 (fast har ett par 42:or nu) 
Pojkvän/flickvän: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ingen annan stad, men nån annan lägenhet, ja, jag vill ha en bostadsrätt i johanneberg
Dricker du: inte alkohol nej, men gärna andra drycker
Använder du droger: aldrig!
Röker du: nej, varför skulle jag göra det, luktar vidrigt och man dör ju på kuppen. (det gör man ju ändå, men kanske lite senare i så fall)

Din första.
Pojkvän/flickvän: på riktigt? Kristin
Första piercingen: har ju ingen, så blir svårt..
Första sporten: Som jag tränade kan ha varit Tennis
Första husdjuret: hade aldrig något, fick låna grannens undulater en helg, men det var inget för mig, jag började nysa så hemsk mycket efteråt.
Första semestern: det har ja inte en aning om. va för liten för att komma ihåg..

Just nu.
Äter du: ingenting
Dricker du: heller ingenting
Ska du: snart skita i datorn och kolla på ett avsnitt av Prison Break
Lyssnar du på: Jåckes TV, men funderar på att sätta på lite Sarah Machlaclan (eller hur det nu stavas)
Väntar du på: att nästa vecka ska vara över så jag slipper dessa jobbiga tentor!
Tittar du på: ja. min dator
Har på dig: ett par boardshorts från Analog och en tischa från nåt skatemärke samt björnisar (givetvis)
Läppar eller ögon: ögon, helt klart!
Kramar eller kyssar: det är gött att kramas, men vem säger inte nej till en kyss ;-)
Kortare eller längre: vet inte, kortare i så fall kanske,.. eller nej, jag är nöjd
Snygg mage eller snygga armar: oj, så mycket bryr jag mig inte, men på mig själv så är det definitivt inte magen i alla fall..
Busig eller lydig: jag är lydig, men klart man måste busa, hur vore livet annars??

Har du någonsin.
Tappat bort glasögon/linser: ett gäng solglasögon har man ju tappat bort.. och linser har man ju också tappat en del.
Blivit tagen av polisen: japp... end of story, men det finns några historier där, vill ni veta.. fråga.
Sett någon bli nerslagen: japp, en klockren höger på en kille i Piteå i sommras, inte okej, men jag ser inte så mycket bråk annars.
Blivit nerslagen: inte i vuxen ålder, men när man va liten så.. ja..
Röntgats: nopp.. men det hade varit kul att bli de nån gång och se om man har nåt innanför pannbenet..
Krossat någons hjärta: ja, tyvärr, inte kul, men ibland känns de inte rätt..
Nobbat någon (som haft känslor för dig): har också hänt, ja.
Gråtit över en pojke: Pojke? nej! .. men flicka, o ja
Sjungt på scen inför folk: o ja, många gånger dessutom, jag trivs med att stå på scen, det vet nog de flesta :-)
Ljugit för någon: ja, vem har inte det, men jag försöker alltid vara ärlig och jag kan ljuga för andra människor för att behålla folks hemligheter, med andra ord, vita lögner kommer säkert upp nån gång ibland.
Varit i slagsmål: tror inte de..

Antal.
Gånger du varit kär: 3...
Gånger ditt hjärta brustit: lite väl många gånger tyvärr.
Hjärtan brustit på grund av dig: det vet jag faktiskt inte, fråga någon annan
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha. vilken fråga, men säkerligen ett par gånger i lokalpressen hemma
Ärr du har på kroppen: Två som syns, och sen har jag lite ärr här och var.

Senaste.
Personen du fick mail av: från mr. Mikael Ström
Personen du fick sms av: Samuel Ling (det var iåfösig ett MMS, SMS va från Oskar Thulin)
Personen du träffa: Jåcke
Personen du ringde: Anna & Alexander Öberg
Saken du köpte: en köttabit hos Frank Le Böf (jensens Böfhus)

Vad har du gjort idag: varit på Gudstjänst, fikat, ätit, pluggat, träffat massa folk.. så typ de..
Var det kul: nja, inte allt kanske.. men de mesta 
Hur tidigt stiger du upp: runt halv sju, men i morgon är jag ledig så då ska jag dra mig länge..
Vad ska du göra ikväll: sova, men ska softa lite först.
Är du seriös: vilken fråga. jo, jag är seriös, men jag skrattar mer än gärna och kan vara sjukt oseriös ibland.
Använder du hårspray: ja, faktiskt.. kan man inte tro kanske
Kan du stå på händer: JA!! jag kan ju faktiskt det, en av mina få talanger
Favoritserie: Prison Break, OC och Gossip Girl (de två sistnämnda är Emelies fel att jag tittar på, men dom är ju faktiskt bra!)
Är du glad nu: nja, jag är väl nånstans mitt emellan, kalla mig neutral
Var du glad igår: ja, igår hade jag och Alec TV-spelsdag, man kände sig som åtta på nytt! sjukt roligt!!


Tack Emelie för listan, som jag snodde från din blogg, som du hade snott från någon annan, som säkert hade snott den från någon osv... 

Kommentarer
Postat av: Hanna

MER LISTOR TACK!!

2008-10-15 @ 16:26:22
Postat av: Linus

.. de kommer ;-)

2008-10-15 @ 16:49:04
URL: http://linusakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0