Göteborg alltså..

..här finns nog de finaste människor.. =) .. i tisdags skulle Frida komma hit för vi skulle umgås lite, trevligt! ..när jag öppnar dörren så står där tre stycken blonda tjejer istället för en, dessutom med en tårta i handen. skoja att jag blev chockad!! men den va sjukligt god den där tårtan. dock va de ju lite tidiga, fyller ju nästa vecka. men ja, tårtan va inte till mig eg, det var till en annan som inte var hemma så då drog dom till mig, men spela roll. den va ju god!! så tackar! chocken börjar lägga sig nu! =)

..och just precis nu så gjorde jag nåt som jag säkert kommer ångra mig många gånger om för att jag gjorde.. Jag anmälde mig till Göteborgsvarvet.. 2.1 mil ska jag springa runt göteborg, det är ändå sjuuuukt långt. men den här gången ska jag komma under två timmar! .. men jag kanske blir som killen på bilden:



...förmodligen blir det väl så.. suck.. så nu är det dags att börja träna.. smygstartade ju lite i tisdags.. =)

Kommentarer
Postat av: Lorre

Jag ska stötta dig hjärtat!! Heja heja heja LIMPAN!!!

2008-10-31 @ 10:18:25
Postat av: Carro

det blev ju en riktig limpan-tårta! känn att den var helt till dig för det blev den verkligen, från hela våra hjärtan :)

förövrigt är jag också anmäld till gbgvarvet nu!!

2008-10-31 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0