Lista på begäran

Snodde listan från Kenza's blogg, hoppas hon inte har något emot de

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: självklart!.. men inte när någon annan ser, kråkorna måste ju UT! 
Titta på dig själv i spegeln: japp... och beundrar mig själv lika mycket varje gång! ;-)
Gnälla: Jag är inte så gnällig av mig, men ibland så, man är väl ändå svensk...
Skrika: aldrig, varför ska jag skrika, vet faktiskt inte när jag skrek senast
Sova: japp, gör inte alla det??.. sova är helt klart underskattat!
Ha ångest: det händer väl lite då å då, speciellt i dessa deprimerande hösttider
Skada dig själv med flit: ne, varför skulle jag, verkar ju aningens onödigt
Ta mediciner du inte borde ta: Ne, jag är inte självmordsbenägen, va e de här för frågor egentligen?
Vilja dö: Seriöst, sjuka frågor!
Drömma mardrömmar: inte längre, men när man var liten så hände det lite då å då. men kommer inte ihåg några
Drömma sexdrömmar: hehe.. självklart, man är väl normal eller?
Ta droger: nopp, fast det beror på om ibumetin räknas när man har ont i huvvet
Försöka vara annorlunda: ne, men man är ju inte som alla andra, och tur är väl de, allar är vi ju unika.. oj, lät djupt de där
Klä dig i svart: Ja, de händer väl lite då å då, man har väl några svarta tröjor och annat svart
Gå till kyrkan: japp, skulle kännas konstigt om jag inte gör de
Gå i skolan: Japp.. pluggar för fullt! har precis gjort färdigt en tenta i marknadsföring, det gick bra, eller hyfsat i alla fall.. hoppas jag..
Röka: Nej
Ha sex: ..vadå, intresserad? ;-)
Ljuga: nej, men vita lögner kan jag dra om det gäller att hålla mina eller andras hemligheter.
Hata folk: jag hatar ingen, det är ett så starkt ord, men man kan ju ogilla någon ibland...
Lita på folk: Ja, jag är ganska naiv av mig 

VEM:
Saknar du: 
många, men morfar kan jag sakna ibland, han va fin! 
Vill du döda: Jag vill inte döda någon, vad gör det för skillnad
Rörde dig sist: Malin
Vill du slå: ...tror inte att jag vill slå någon
Kysste dig sist: haha... det vill nog säkert många veta
Vill du kittla: Julia, hon e så sjukt kittlig!! 
Kramade du sist: tror de va Carro
Vill du prata med: det är många jag vill prata med, många som det var längesen man pratade me
Skrek du på sist: jag vet inte, men kan ha varit på Steve i sommras på jobbet för att han var ett pain in the ass vid de tillfället
Vill du vara som: ..jag är nog ganska nöjd med mig själv
Sårade dig sist: ..den personen tänker jag inte hänga ut här
Vill du bli galet full med: haha.. eftersom jag inte varit full de senaste åren så vet jag inte, men skulle vilja vara full med ett gäng personer som inte heller brukar vara fulla, hade varit sjukt kul!!
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte.. det är så många, men senast jag skrattade va nu och det Malins förtjänst!
Fick du sms från senast: Julia
Ringde dig senast: Malin
Är snyggast på jorden: Det finns ju så sjukt många, hur ska jag kunna välja?? Men Mischa Barton gillar jag,och Lindsay Lohan, trevliga tjejer de där :-)

HAR DU:
För många vänner:
O nej, har väldigt många vänner och är sjukt glad över detta!!
Förföljelsemani: haha.. ne
Tvångstankar: hmm.. tror inte de.. men jag har en ticks, att alltid när jag tvättar händerna så måste jag spotta i handfatet
Någon annan psykisk sjukdom: oj, tror inte de
Någon fysisk sjukdom: just nu har jag en inflammation i foten tror jag, det är min egna diagnos.. haha
Någon skada: ja, jag blöder precis under bröstet och det läker aldrig och jag kan inte begripa va de är
Färgat håret: japp, färgade mörkbrunt i gymnasiet ett par gånger, såg svart ut. men det såg rätt ok ut.. men nu vill jag nog inte göra de.. ..fast man kanske skulle blondera sig.. mohaha
Brutit några ben: nej aldrig, och det beror på min överkonsumtion av mjölk...
Några piercings: nej nej, men man kanske skulle skaffa, fast vet inte vad bara..
Egen dator: jajamänsan
Bra självförtroende: ja, det är bra, men ibland är det inte lika bra, men överlag så har jag ändå bra självförtroende
Kysst någon: ja, och det är ju så himla gött!
Sagt jag älskar dig till någon idag: nopp..
Bjudit ut någon: jajamensan, (finns ju en anledning till att jag kallas pimpen, men om de beror på de eller alla mina tjejkompisar det vet jag inte, men jag antar att det är det sistnämnda)
Varit kär: Ja
Dumpat någon: japp..tyvärr.
Stulit någonting: njae, eller jo, snodde både de ena och de andra från skolan när man va mindre, vill inte uppge detaljer.
Lämnat landet: ja... fast på semester, inte lämnat för att lämna... hmm.. om ni förstår vad jag menar
Tuttat eld på nått: haha.. japp.. jag, alec å oskar hade eb pyromanperiod på högstadiet.. ska tillägga att vi eldade upp några smågranar, så det var inte så allvarligt--
Gjort något olagligt: om jag har... som jag har! .. haha.. när man kör bil så gör man mycket som är olagligt...


HUR:

Går du: va e de för fråga.. har dålig hållning i alla fall.. så mycke vet jag, skönt med självinsikt
Svarar du i telefonen: Tjena!! eller "ja, det är Linus" ..eller "Kungen speaking"
Fördriver du tiden: gärna med vänner eller kanske facebook.. haha
Mycket pengar har du: oj, inte mycke, men jag klarar mig, och det är skönt!
Tjänar du pengar: haha.. jag pluggar så csn är min största arbetsgivare just nu, fast annars så drar jag in lite cash på min egen firma..
Ofta diskar du: inte så ofta, har diskmaskin, men grytor å sånt måste man ju diska.. surt..
Ofta städar du: en gång i veckan typ... Hanna, det är faktiskt så, jag är bättre på att städa nu.. :-)
Många stör du dig på: inte så många, men ett par stycken ibland...
Ofta träffar du din familj: lite för sällan nu när man bor i Göteborg, men träffar dom om ett par veckor, så det blir kul!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Haha.. o ja, vadå bli, jag är ju redan kung ju.. hehe.
På gud: japp..
På rymdvarelser: nja, vet inte riktigt..
Att folk tycker om dig: jag tror faktiskt det, annars hade jag nog inte haft så många vänner.. 
På ett liv efter detta: ja det gör jag, annars är min tro meningslös
Att fiskar kan tänka: ja, dom är nog inte så smarta, men jag tror nog att de kan tänka
Att du kommer leva länge: Jag vet faktiskt inte.. jag tror det, jag hoppas det i alla fall! :-)


Kommentarer
Postat av: hanna

linus åkerlund, listornas man.

2008-10-16 @ 12:39:32
Postat av: Sunken

Någon skada: ja, jag blöder precis under bröstet och det läker aldrig och jag kan inte begripa va de är



-Är det manboobsen som ligger och skaver möjligtvis? ;)

2008-10-24 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0