Alexander Öberg

Den nyblivne Öberg gav upp sitt efternamn för kärleken, hette ju faktiskt Johansson innan, dock hette hans fru också det. men de tog i alla fall släktnamnet Öberg. Och det tycker jag dom gjorde rätt i.



...och så här såg hans bild ut, tycker det är kul att se ur båda vinklarna, notera lyckan över den trots allt lilla fisken..


Namn:
Alexander Öberg
Smeknamn: Alec, sprattl, brax
Kommer från: Gnosjö
Möttes första gången? på flintgatan, genom Anders vid en fin ålder av fyra år
Hur länge har vi känt varandra? typ 22 år
Röker? nopp.. finns ingen anledning
Föredrar öl eller vin? Öl tror jag
Tror han/hon på gud? tror det..
Första intryck? redhead!! ..ärligt, kommer verkligen inte ihåg..
Ålder? 26
Födelsedag? 3 augusti, den kommer jag ihåg
Hårfärg? brandrött. ne, men rödton i alla fall
Ögonfärg ? Blå
Syskon? Carl & Ellen (ruskigt sköna syskon)
Favoritsysselsättningar? Kitea, köra enduro, allt som är fart
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Roxette & Per Gessle
Te eller kaffe? oj, te tror jag nog, även om du dricker båda.
Bästa sida? sjukligt trevlig. oftast i alla fall
Sämsta sida? kan gå och lägga sig när han har besök.. ;-)
Blyg eller framåt? inte blyg i alla fall!
Skulle du kalla han/hon rolig? helt klart rolig!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  alec följer gärna alla regler, i alla fall nuförtiden...
Några speciella talanger? sjukt duktig på att löpa!
Favoritfärg?  tror du gillar blå faktiskt...
Bästa minne med denna personen?  oj, vi har så sjukt många tillsammans! men i stort sett allt vi gjort tillsammans, förutom ett par gånger i de yngre åren.. du vet vad jag menar Alec ;-)
Vilka tre ord beskriver personen bäst? Energisk, positiv och dryg (fast roligt dryg)


Kommentarer
Postat av: emelie

Fick ditt sms, klart jag har rätt :)

GG är grymt!

2008-09-30 @ 11:16:54
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0