Dagens vän

Idag har det blivit dags för kryckan. Ang. detta med dagens vän, så tar jag inte med alla kontakter i min telefonbok, endast de som jag känner att jag har en någorlunda nära relation med i dagens läge, alltså kommer kanske inte alla gamla människor i mitt liv vara med.. bara så ni vet... och personen måste finnas i min telefonbok...



Namn: Alexander Johansson
Smeknamn: Kryckan
Kommer från: Boxholm
Möttes första gången? Ute i Mölnlycke på FörsäljningsAkademien
Hur länge har vi känt varandra? i cirka ett år
Röker? ne, men feströker gärna..
Föredrar öl eller vin? Öl
Tror han/hon på gud? ganska säker på att han inte gör de.
Första intryck? sjuuukt lång!
Ålder? 27 ( skönt med nån i klassen som är äldre)
Födelsedag? har inte en aning, hösten kanske.. typ november skulle det kunna vara,
Hårfärg? som mig typ, ljusbrunt
Ögonfärg ? har inte spanat in så noga
Syskon? det har du säkert..
Favoritsysselsättningar? köra hoj. i alla fall nu...
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? allt möjligt, jag vet faktiskt inte.
Te eller kaffe? Kaffe tror jag
Bästa sida? seriös
Sämsta sida? finns säkert, men har inte upptäckt nån än
Blyg eller framåt? framåt
Skulle du kalla han/hon rolig? riktigt rolig, speciellt när den speciella dryga pierre chokladrösten kommer fram
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  nånstans mitt emellan
Några speciella talanger? good in english
Favoritfärg?  rött?
Bästa minne med denna personen?  oj, våra klassfester kanske
Vilka tre ord beskriver personen bäst? lång, rolig och backslick..


Kommentarer
Postat av: emelie

mycket grabbar bland dagens vän, finns inte jag med i din telefonbok :)

2008-09-28 @ 22:16:20
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0