Dagens vän...

Jag pratade med Isak igår om både det ena och det andra, och det var inte alltid ett trevligt samtal ska erkännas, men det spelar mindre roll. Vi kom i alla fall fram till en bra ide, att presentera dagens vän på min blogg där jag skriver något om mina vänner, och för att det ska bli någorlunda relevans så måste personen finnas i min telefonlista och jag börjar ifrån A och går således till Ö, men eftersom det var delvis Isaks idé så börjar jag med honom.. ska tilläggas att jag har 329 kontakter i min telefonbok, så det kan ta ett tag. läs och bedöm. Bild kommer alltid på personen.



Namn: Isak Nilsson
Möttes första gången? vet inte, i kyrkan någonstans
Hur länge har vi känt varandra? rätt många år skulle jag hävda
Röker? nopp, men gärna en cigarr på nyår
Föredrar öl eller vin? Öl
Tror han/hon på gud? japp, det är jag väldigt säker på
Första intryck? lillpojken
Ålder? 23
Födelsedag? 21 september, än av de få födelsedagar jag faktiskt kan
Hårfärg? blond
Ögonfärg ? Blå
Syskon? Elin och Anna
Favoritsysselsättningar? segla, hehe.. allt som har med musik att göra, spela då alltså
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Tomas Andersson-wij
Te eller kaffe? Utan tvekan kaffe
Bästa sida? ALLTID positiv
Sämsta sida? envis (kan också vara bra ibland)
Blyg eller framåt? definitivt framåt!
Skulle du kalla han/hon rolig? sjukt rolig!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  hehe.. rebell
Några speciella talanger? musiktalanger så de skiter om de!
Favoritfärg?  vet inte, marinblått kanske...
Bästa minne med denna personen?  norrland -07 och -08
Vilka tre ord beskriver personen bäst? glad, positiv, rolig

Ge mig förslag på frågor som jag ska besvara eller om det är nåt jag ska ta bort... Tack!


Kommentarer
Postat av: hanna

linus, att va envis är väl aldrig en dålig sida...

2008-09-27 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0