Håkan Hellström... och dagens vän

...spelade igår på Liseberg, och jag var där. kan ärligt säga att jag tyckte väldigt bra om Håkan förr, i synnerhet hans första platta, för den är riktigt bra! och som sista låt spelade han min och Alec's låt "Vi två 17 år" med radtexten, "vi är förlorare vi två, sen vi var 17 år", hur detta blev vår låt för lite mer än 7 år sedan vet jag inte, men vi hade kanske fått nån slags realism inbankad i skallen...




Dagens vän är idag följande kuf:
(och förlåt Alex, men det var den enda bild jag hittade...typ)



Namn: Alexander Bervebrink
Kommer från: Gnosjö
Möttes första gången? är ganska säker på att det var i kyrkan
Hur länge har vi känt varandra? väldigt många!
Röker? nej, varför skulle du?
Föredrar öl eller vin? inget av de
Tror han/hon på gud? det gör du, annars hade du inte läst teoligilinjen på kortebo nu
Första intryck? jobbig... haha!
Ålder? 23
Födelsedag? jag har inte en aning faktiskt
Hårfärg? som jag typ..
Ögonfärg ? är inte helt säker där
Syskon? Gustaf och två plastbröder, men kommer bara i håg den ena, alltså Alexanders namn..
Favoritsysselsättningar? oj, umgås med Sanna ;-)
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? lyssnar du på musik?
Te eller kaffe? Kaffe!
Bästa sida? tar sig alltid tid
Sämsta sida? pratar för fort. men det är mest roligt :-)
Blyg eller framåt? framåt skulle jag vilja påstå
Skulle du kalla han/hon rolig? definitivt rolig
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  nja, lite rebell, men följer gärna regler
Några speciella talanger? ja, det har du verkligen, men kommer inte på det nu..
Favoritfärg?  oj, miltiärgrön kanske..
Bästa minne med denna personen?  nyårslägret 03-04, Galet va kul vi hade!!!
Vilka tre ord beskriver personen bäst? Skön, rolig och trofast!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror att du vill va som håkan...

2008-09-27 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0