Kommunalarbetare... ett jobbigt jobb?

De bygger om min hållplats, de ska tydligen handikappanpassa den, låter spännande. Hoppas det kommer bli bra, När vi idag på morgonen skulle ta vagnen mot Handels så är det inte mindre än fyra kommunalarbetare som jobbar vid hållplatsen, eller rättare sagt, en sitter i grävmaskinen och tre står och har armarna i kors och tittar på. se själva nedan, roligast är nog killen i mitten som har en väst där texten "bevakare" står på ryggen, vilket jobbigt jobb dom har de stackars kommunalarbetarna...


Kommentarer
Postat av: Nadine

Jag vill också vara "bevakare" jag tror att det skulle passa mig riktigt bra!

2008-09-25 @ 17:11:21
URL: http://mademoisellenadine.blogspot.com
Postat av: Paulsson

Limpan var det inte kommunalarbetare du ville bli när du var mindre :)

2008-09-26 @ 11:34:00
Postat av: Linus

..inte vad jag vet, men morfar var ju kommunalarbetare så inte omöjligt... eller jo, jag har aldrig velat bli kommunalarbetare, men det verkar ju sjukt lyxigt att bara vara bevakare...

2008-09-26 @ 14:38:32
URL: http://linusakerlund.blogg.se/
Postat av: Alex

man vet ju aldrig men det kan ju vara samhällstjänst på g och då kanske dom måste ha en bevakare med sig... :)

2008-09-28 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0