Vem är då jag?

...läs om mig här, snodde den här listan från emeliesandstrom.blogg.se

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svartvita badshorts och en vit T-shirt med tryck.
Vad använder du just nu för skor: jag går runt barfota för tillfället annars varierar det, men mest mina vita sneakers från Gravis
Favoritfärg på kläder: oj, inte en aning, men svart, vitt och grått kanske.

Senaste person som
Sov i din säng:
Det borde ju vara jag...
Du pratade med: Jåcke! eftersom vi bor ihop
Du delade en drink med: oj, de vet jag inte, men skulle vara Isak då..
Du gick på bio med: Jag å Frida var på bio förra veckan, på Arn, bra film!
Du gick på stan med: troligen Jåcke
Skällde på dig: vet inte när jag blev utskälld senast.. bra längesen var det nog i alla fall..

Senaste
Låt du hörde:
Willing to try - Bo Bice
Film du såg: Arn.
Mat du åt: Tro det eller ej, men pasta å bacon... inte ens det minsta ovanligt...
Kram: vet inte..
Puss: eeh, vet inte...
Fest: va på födelsedagsfest för två veckor sedan..
Känslan: borde verkligen plugga
Ilska: på lektionen idag när vi skulle simulera inköpare/säljare,
Resa: om man räknar vagnen från stan och hem så är det det, men senast längr resa måste varit norrbotten i sommras.
Glädje: när jag vann sista matchen i tennisen i söndags
Dröm: vet inte, men vaknade till igår em när jag somnade framför studieboken av att jag svingade hela armen som att jag skulle slå ett slag med ett tennisrack
Boken du läste: Kotler - Principles of marketing
Personen du träffade: Jåcke..
Personen du pratade i telefon med: Tomas.
Personen du fick sms av: Hanna
Gången du åt en 7-eleven korv: jag tror inte att jag har ätit en korv från 7-eleven
Gången du var utomhus: för några timmar sen
Gången du sov: i natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vet inte,för lite mer än en månad sen kanske..
Saken du köpte: inte en aning. mat kanske

Om dig

Namn: Linus Selmer Åkerlund
Ålder: 25 år
Smeknamn: För många, Limpan, kungen, pimpen, pumpen, och säkert en del mer..
Syskon: Nicklas och Mathias
Sysselsättning: Studerar
Bra egenskaper: fråga nån som känner mig, inte vet jag...
Dåliga egenskaper: fråga nån som känner mig, inte vet jag...
Linje/klass: MF07, Försäljning & Marknadsföring
Hårfärg: cendree, ljusbrun
Ögonfärg: gröna. typ
Skostorlek: 42-44

Favorit

Färg: vitt e snyggt!
Mat: Pitepalt!
Låt: Finns för många bra
Just nu: Tennis
Ämne: vet inte, ganska jämntråkiga/roliga
Plagg: en skjorta från J.Lindeberg
Skor: mina vita Gravis
Drink: mjölk
Ställe: jag gillar Götas i Majorna

Allmänt
Ska bli skoj:
Kolla på Björn G, Måns å Özz å en snubbe till nu på torsdag
Ska inte bli skoj: att plugga som en häst den närmsta tiden
Sötast i världen: vet inte
Sparar till: en ny kamera
Väntar på: ...mycket
Pålägg som gäller: ost
Önskar jag var bättre på: vet inte
Dagens dryck: mjölk
Vad saknar du? oj, mycket...
Vill inte: ..en hel del saker
Tre band/artister: Avril Lavigne, Dixie Chicks, Sarah Machlachlan
Vad har du gjort idag: varit i skolan och skrivit tenta bland annat..
Var det kul? njae.. inte direkt.. men den va ganska lätt...
Brukar du svära mycket? nej, nästan aldrig, när jag väl gör det är jag riktigt riktigt arg!
Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? berör ingen annan än mig..
Isåfall vem? -
Hur tidigt stiger du upp: typ kvart i sju..
Är det bra eller dåligt? ööh.. va e de för fråga..
Gillar du att slåss eller? nej, anser att våld är onödigt
Vad ska du göra ikväll? plugga lite kanske...
Hur många timmar sover du per natt? runt sex-sju
Vem är snyggast i världen? Tjejen i Gina Tricot-reklamen
Vad är det för veckodag? tisdag
Är du uppväxt i stan eller på landet? landet kan man nästan säga, i en liten by med 4500 invånare
Har du utländska föräldrar? nej
Vad lyssnar du på för musik nu? det som finns i mitt iTunes
Öl eller Vin? varken eller
Vad längtar du till: sol och värme eller åka bräda i alperna
Vem hatar du: hatar ingen

Kommentarer
Postat av: Carl-Johan Sveningsson

Välkommen till, som man säger, "blogosfären" då! :-)



Om man får rekommendera något för att göra bloggandet mer intressant så vore det väl Google Reader, http://www.pusha.se/ och http://knuff.se/ . Och lägg upp en Gnosjö-länk som jag har på min blogg vetja! http://utvandrarna.blogspot.com



Jag tycker Facebook är skumt förresten... om det inte slagit dig på sistone. Nå, frukost nu, ha're bra!

2008-09-24 @ 08:53:33
URL: http://unclecj.blogspot.com
Postat av: maja

hej hej då. får väl följa din blogg för att ha reda på vad du hittar på för dumheter :P ha det gott. hälsa göteborg att jag saknar henne. /maja

2008-09-24 @ 08:58:35
URL: http://letmepressplay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0