Döm inte hunden efter håren...

Idag, tisdag, en sedvanlig dag för cellgruppen att träffas, riktigt gött! Vi diskuterade fördomar och hur lätt det är att döma folk, att man bedömer en människa på dennes utseende innan man ens har pratat med personen ifråga. När jag kom hem så är det första jag hör från mina roomies; "Du vet la vem Paul Potts är?" , jajamän svarar jag, gött säger dom och ber mig komma till datorn "Nu ska du få se nåt!"

följande klipp får jag se (p.g.a. av nån regel nånstans så kan jag inte visa filmen, bara länka den) med Susan Boyle.

Påskhelgen var för övrigt helt fantastisk! Åkte hem och träffade la familia! mycke nice! och massa vänner! så himla gött!

Onsdag
hemkomst på kvällen till Gnosjö

Torsdag
åkte till apoteket för att hämta pollenmedicin, träffade Julia där, mycke trevligt och hon tipsade om att Hanna fyllde år och det var fika på bernts, så det fick det bli och sen blev det häng med dom eftermiddagen och kvällen avslutades på McDonalds innan de stängde vid 24.

Fredag
Gött grabbhäng hela dagen på Elmia-mässan i Jönköping, Custom Motor Show eller nåt sånt där heter den, kollade kanske inte hela tiden på bilar.....

Lördag
Fotade Helena på dagen för att senare vara med på vår påskfest som bestod av grillning och sjukt många goa vänner! =) fem toasters av fem!

Söndag
Förmiddagsmöte, eftermiddagen bestod av häng i Marieholm för att senare övergå till grillpartaj i Hillerstorp där vi spelade brännboll och jag idag har känt en väldig träningsvärk av. helt galet ju!!

Måndag
Större delen av dagen spenderades på Store Mosse med grabbsnack och grilla korv och gå en lång runda. nice! Blev senare mycket goda bullar hos Cissi innan hemfärd till Göteborg.

..det var helgen i korthet! Och den var helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dags för lite uppdatering här kanske?? ;) hihi

2010-10-18 @ 17:52:41
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0