Sol + varmt = många på stan = många tjejer med solglasögon = helt plötsligt så blev alla tjejer snygga.. hur gick det till?

.. Det är frågan som man kan ställa sig om och om igen. och sjukligt nog stämmer det verkligen. Och en del är verkligen snygga där bakom sina brillor medans en del ser ut som ett skadat bananskal. Det bästa är att vi killar faktiskt kan ge igen på samma sätt. Det gillar jag!

I dag tog jag mig ut på eftermiddagen efter att ha suttit inne i två dagar och tyckt synd om mig själv och min förkylning. Palo tyckte i alla fall att vi skulle ta en fika och det är ju inte jag sen på. så det fick de bli. Kom ner till Condeco vid kompassen och Palo sprang in och köpte varsin macka, varpå jag satte mig vid ett ledigt bord som var precis i jämte ett tjejgäng på fyra stycken. Då tittar en på mig och kläcker ur sig: "Du har en spindel i håret", jag börjar ta mig överallt på huvudet varpå tjejen säger "april, april".. Det tyckte jag var roligt! skönt med spontana människor, en del av historien är att jag bar solglasögon på mig, I'm hot in my sunglasses so to speak, .. undrar just om hon börjat snacka med mig om jag inte haft dom på mig.. mycket tveksamt. läget blev i alla fall så att det slutade med att jag och Palo fikade med dom här tjejerna en liten stund innan de gick. Det vart trevligt.

Det är kul när solen är framme, människor blir glada.. och snygga =)
...alla varelser blir snygga i solglasögon... eller?


Kommentarer
Postat av: Paulsson

Pimp du är en mycket sjuk människa!

2009-04-01 @ 23:56:50
Postat av: Linus

japp.. nästan lika sjuk som du... ;-)

2009-04-02 @ 09:00:03
URL: http://linusakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0