..nu är man inflyttad..

Nu bor jag mitt i smeten, nämligen vasaplatsen, Jag ska nu gå in på min fjärde natt i rummet. den första och andra natten bestod av en del uppvaknanden av diverse (läs skadligt många) spårvagnar samt fulla bröliga grabbar i förmodligen sina bästa år som försöker markera sitt revir genom att skrika så högt som möjligt precis utanför mitt fönster. Vi får se om just denna natten kan bestå av sömn en hel natt.. De lär visa sig =)

Har i alla fall haft en ypperlig dag. bestod av möte kl 11.00 i tab där jag stötte på mycket härligt folk, bl. a Jakob från Gnosjö, eller ja, Marås om man ska vara petig, fel man på fel ställe om man nu kan säga så. kul att se han i alla fall. och väldigt kul att träffa alla andra som man inte träffat på väldigt länge! Följdes senare av besök på ett fik med väldigt trevlig personal och sjukt varma tallrikar som definitivt inte gick att hålla i, men tjejen som serverade oss hade inga större problem med de.. =) Kvällen övergick senare till film hos Henke, nämligen Yrrol, Sjukt rolig film...  .. "Ja, man kan ju göra så, men det är ju inte rätt"..

Och en bild från härliga Göteborg!



Ska ta några andra kort på den här statyn (Poseidon) så ska jag berätta en liten anekdot som inte många vet, utan nåt som man får reda på först när man bor i stan..  de ni!

Kommentarer
Postat av: Kajsa S.

Hej! Tack för nyår, det var kul. Bo vid vasaplatsen låter ju änna gött.

2009-01-12 @ 00:39:03
Postat av: Malin

I sina bästa år?? I vår ålder menar du då eller ;)

2009-01-12 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0