..söndag.. igen..

Hanna påminde ju mig om en sak, jag sa ju att jag skulle berätta hur modevisningen gick.. den gick bra, det var inte direkt überseriöst. jag fick gå in i ett rum där de fanns typ 40 pers, de hade lyssnat på en föreläsning av en företagstjej samt Condeco-Eva. alltså Eva som äger Condeco, Evas paley och fröken olsson. Hon bjöd dessutom på en stor macka som va riktigt god samt en rättvisemärkt chokladmuffins, och den var sååå god!! ..så jag var tvungen att säga det till henne efteråt och hon blev så glad och hon berättade hur länge hon hade kämpat med denna muffin och att jag "made her day". Hon tackade mig och sa, ta två muffins med dig hem, så det gjorde jag, så igår kväll satte jag i mig den andra och därmed sista. men det får bli nån mer framåt. .. Nästan så att de tillochmed slår Julias chokladmuffins, det står och väger på samma vågskål.. jämnt där.. ;-)

..och just de, jag hade på mig ett par Blåa jeans, en röd "Pippi"-tröja och en blåvitrutig skjorta under, det finns bildbevis, ska bara få tag på de.. =) .. så bild kommer ..



Jag har förmodligen två chanser att kunna åka till Österrike, jag vet bara inte vilken av dom jag ska välja. kostnaden är ungefär desamma.. tough call! .. snacka om I-landsproblem...

Tänk. en hel vecka med detta...


..snacka om underbart!!! .. har snöångest!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0