The O.C.



Det hela började för två år sedan då en god vän till mig, Emelie, tipsade mig om TV-serien O.C. som står för Orange County. Hon tyckte defintivt att jag skulle börja följa den, vilket jag också gjorde, för två år sedan så drog jag igenom alla fyra säsonger på en ganska kort tid. likaså har jag gjort nu, kollat på minst ett avsnitt om dan, idag blev det tre och faktiskt det allra sista avsnittet av O.C. jag blir alltid lika förvånad över hur känslomässigt berörd man blir av en TV-serie. och nu är den slut och på nåt sätt känns det som man förlorat några av sina bästa vänner, tragiskt men sant. Deras liv var långt ifrån perfekt, och därför kändes det många gånger som att man kunde identifiera sig med de personer som var med i serien. Men tack och lov finns det riktiga vänner som man kan föra ett samtal med och skratta ihop med. Det är värt så mycket mer, jag kommer ändå sakna alla i O.C.

Kommentarer
Postat av: emelie

OC is the shit!

2009-01-27 @ 21:50:38
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/
Postat av: misen

men inget blev sig likt efter Marissa försvann :(

2009-01-29 @ 13:26:40
Postat av: Linus

..verkligen inte, när jag såg det nu igen så insåg jag att säsong fyra verkligen inte alls höll samma klass som de andra säsongerna. det var kanske också därför det bara blev 16 avsnitt av säsong 4...

2009-01-30 @ 17:00:25
URL: http://linusakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0