Daniel Johansson



Namn: Daniel Johansson
Smeknamn: DJ
Kommer från: Gnosjö, fina grejer =)
Gör: jobbar nattskift som maskinoperatör på ett mycket trevligt företag i Gnosjö
Möttes första gången? Jag vet att vi gick hos samma dagmamma tillsammans, Ulla-Britt, de va fint de!
Hur länge har vi känt varandra? säg att jag var fem å då borde du varit tre, så typ nåt sånt kanske..
Röker? ne, inte din grej riktigt.
Föredrar öl eller vin? definitivt oj, ingen aning, säg du.
Tror han/hon på gud? Jo, det tror jag nog
Första intryck? kommer verkligen inte ihåg, sorry
Ålder? en ärofylld ålder av 25 i år, inte dåligt!
Födelsedag? kan tänka mig att det är i maj nån gång, men jag vet inte..
Hårfärg? nån slags brun färg.. =)
Ögonfärg typ grönbruna kanske
Syskon? japp, therese och en del halvsyskon också
Favoritsysselsättningar? SPORT! SPORT! SPORT!
Vilken sorts musik lyssnar han/hon helst på? Du gillar ju Gessle...
Te eller kaffe? inte kaffe i alla fall!! =) ,.. så te kanske.. fast det gillar du nog inte heller..
Bästa sida? Sjukt rolig! ..och trots att vi inte träffas så ofta så när vi väl träffas så är allt som vanligt, så sjukt kul!!
Blyg eller framåt? beror på vilken situation...
Skulle du kalla han/hon rolig? Det skulle jag verkligen!
Är han/hon en rebell, eller följs alla regler?  tyvärr DJ, du är inte så mycket rebell..
Några speciella talanger? Det du inte kan om sport är inte värt att veta..
Favoritfärg? vet inte, brun kanske..
Bästa minne med denna personen?  Vi har gjort mycket kul ihop, men London är nog ett av de bättre, helt klart! det var sjukt roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0