Får jag be om största möjliga tystnad.... Här är en lista!

Blahaj...

Sagt nej till ett samlag?
Ja, det kan jag nog påstå att jag gjort... fråga mig om ni vill veta..det var ganska nyss.. ;-)
Tagit någons mobiltelefon?
Ne, verkligen inte, varför skulle jag det.. jag har råd att köpa mig en egen
Varit medvetslös?
Det har jag säkert varit, kommer inte ihåg.. haha
Hånglat med nån riktigt ful?
Ja, om ful stavas med 2 LL
Hånglat med fler än 50 personer?
Det skulle ni bra gärna vilja veta va?? ... nej det har jag inte.. 
Gjort nåt riktigt dumt?
Japp.. har inte alla gjort det?
Gjort nåt du verkligen ångrar?
Japp, ett par grejer..
Blivit full på ett släktkalas?
Full och jag går inte riktigt ihop och definitivt inte på ett släktkalas..
Varit full i skolan?
nopp.. räknas bakis?
Blivit portad från en krog?
haha.. nopp
Varit otrogen?
Nej
Varit full på julafton?
nej, vad skulle vara meningen med det?
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
Alltid tror jag... jo, alltid!
Slagit sönder en tv?
Osäker där, men jag tror nästan jag gjort de..
Önskat att du var det motsatta könet?
ALDRIG! Jag är nöjd med att jag är man! ..enda skälet till att vara kvinna för en dag skulle få vara att pilla på brösten =)
Fått barn?
Nopp.. svårt att göra det själv..
Överdoserat?
Nej, har aldrig provat droger
Åkt ambulans?
ne, de har jag inte, men jag har åkt polisbil väldigt många gånger.....
Gjort nåt riktigt olagligt?
Fortkörning är väl det mest olagliga tror jag
Tyckt illa om skunk?
jag vet inte,, fast jag tycker nog inte om det heller..
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
Ne, det har faktiskt aldrig hänt, möjligen löv om man har varit tvungen att panikskita i skogen...
Fått din mamma att gråta?
Inte en aning, tror inte de..
Blivit polisanmäld?
Nej, men var nära en gång efter en incident när jag körde lite hårt utanför gymnasiet, kommer du ihåg Anna-mia?
Slagit ner någon?
Nopp.. jag ser inte meningen med det.
Slagit någon blodig?
inte det heller..
Skämts över dina föräldrar?
inte nu, men i tonåren skämdes väl alla för sina föräldrar, nu är dom mest härliga.
Skämts över din bästa kompis?
Det har jag säkert gjort, men kommer inte på nåt nu..
Skämts över dig själv?
O ja,, men inget som kommer ut här..
Ätit från en papperskorg?
haha! ne, de har jag inte,, lite stolthet har jag.. =)

Senaste personer som...


Sov i din säng?

förutom mig själv då eller?  inte en aning..
Såg dig gråta?
vet inte men kan ha varit min familj på morfars begravning för två år sedan.
Fick dig att gråta?
olyckliga känslor
Du delade en drink med?
oj, vet inte, säkert nån från klassen.. =)
Du gick på bio med:
hmm.. tror de va, Oskar, Johan, Filip & Josefine
Du gick på stan med:
för att shoppa? gick en sväng innan idag med Johan när vi skulle träna, cirka 150 m från hållplatsen till gymmet.. räknas det?
Skällde på dig:
Det var nog pappa tror jag.. vet inte..
Skickade ett e-mail till dig:
En fantastisk människa vid namn Malin Lorentzon

Har du någonsin...


Sagt jag älskar dig och menat det?

Japp, det har jag, bara ett fåtal jag sagt det till så jag menar verkligen vad jag säger
Bråkat med ditt husdjur?
jag och mina dammråttor har haft någraduster.. men jag vinner alltid
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
haha.. ne, tyvärr inte.. hade varit kul dock!


Extra stuff...


Tar du droger?

räknas mjölk? ... jag klarar mig inte utan det.. =)
Dricker du?
inte direkt, kan ta ett glas cider då och då, annars är det mest vatten
Vem är din bästa vän?
Har många riktigt nära vänner, men det är nåt speciellt med gamla gänget, (Samuel, Johan, Anders & Alex)
Vad är du mest rädd för?
att dö ensam
Vilka kläder sover du i?
inga... haha.. ne, det kan jag inte.. sover enbart iförd boxershorts av märket Björn Borg
Vart vill du gifta dig?
I en fin kyrka nånstans, var vet jag inte
Vem hatar du verkligen?
Hata är ett väldigt starkt ord, jag hatar ingen!
Varit kär?
Japp
Kör du bil?
Ja, om jag hade haft en bil, men så fort jag får tillgång tlll en så kör jag.. =)
Har du ett jobb?
njae.,.. jag pluggar,... men blev panikinkallad idag, så idag har jag jobbat en sväng..
Gillar du att ha folk omkring dig?
japp! jag  måste ha människor omkring mig för att må bra. men ibland måste man få lite tid för sig själv..
Är du ett hälsofreak?
haha!, ne, men eftersom jag tydligen idag skaffade träningskort på S.A.T.S, så får jag väl bli.. säljaren lovade mig att jag skulle vara fit till beach ´09 .. så trög är jag!




Stuff...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Japp
Är du ensam nu?
beror på vad som menas, singel ja, ensam i rummet, ja, ensam i allmänhet, nej
Låt som fastnar i ditt huvud ofta?
ingen speciell, men idag har David Hasselhofs superhit "I've been looking for freedom" satt sig i min skalle..
Vill du gifta dig?
Japp, vad mer ska jag säga..
Vill du ha barn?
det vill jag... fast bara snälla barn.. =)


Har du..

Digitalkamera?
Japp,, tre stycken.. aningen fotointresserad är man ju ;-).
Telefon på rummet?
räknas mobil?
Egen dator?
Japp...två st till och med
Könssjukdom?
Nej, det hoppas jag verkligen inte.. känner mig ganska lugn på den punkten....
Husdjur?
dammråttor
Bra kompisar? 
o ja, förmodligen dom bästa! =)
Tar du receptbelagda mediciner?
japp, på våren
Varför då?
Jo, för att på våren släpper träden lös nåt som kallas pollen, och det tål inte jag.. trist för mig..
Vem vill du fika med just nu?
hmmm.. vet inte.. finns många.. =)


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja gör det :) Kan maila lite bilder också om du vill.

Galet lång lista, nästa så man ska sno den. Bra tidsfördriv...

2009-03-12 @ 15:25:13
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/
Postat av: R

Har du på fyllan någongång försökt sno en reklamtavla med underklädesmotiv från H&M?

2009-03-13 @ 16:32:06
Postat av: Malin

Hahah klockren lista Limpan!!! du är för snäll du :):)

2009-03-15 @ 12:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0