Första dagen...



Idag var det min första dag på praktiken, som jag har på Stena Line. Jag undrar just hur det här kommer att gå, men det kommer nog gå bra tror jag... jag har för övrigt fått ett eget kontor med egen dörr så att jag kan stänga om mig.. dock ligger det inklämt mitt i byggnaden så jag kan inte se ut, så jag har inte en aning om vad det är för väder ute.. aningen tragiskt.. men sant.. dessutom har det rummet jag använder fått det fashionabla namnet toalettrummet för att det ligger just vid toaletterna... så jag har full koll på alla som använder toaletten... skitroligt...  =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till med nya jobbet! =)

2009-03-23 @ 19:27:03
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

2009-03-23 @ 19:29:21
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha.. tur att du har vana vid att sitta å stirra å räkna folk.. eller ja, spårvagnar ;P

2009-03-23 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0