varför blir man inte förvånad...



Hade idag säljlektion hela dagen lång, va så sjukt sliten efter helgen, va till och med ute å sprang igår efter mässan. Min attityd va så här, jag måste ju duscha, då kan jag ju lika gärna springa en sväng innan, då har man kommit in i träningen, såå himla skönt! och tiderna går neråt, sprang 5,5 km på 25.53 min, mycket bra för mig själv, det går stabilt neråt, det är en medelhastighet på 4,42 min/km ...och när jag sprang samma sträcka för ungefär 2 månader sen så låg tiden på 5,05 min/km, en klar förbättring, Göteborgsvarvet, HERE I COME!! ... men i alla fall, vi hade sälj idag och en gästföreläsare och han visar följande film, varför vet jag inte, men den va lite småkul. och ja, norrmän är inte alltid de smartaste människor på detta jordklot.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0